Thursday, November 3, 2011

Kolegice slikarice Enisa i Andrea







Kolegice slikarice Enisa i Andrea,
Nedostajale ste nam na posljednja dva predavanja, ponesto zbog vase osobnosti, no najvise zbog toga sto bez vasih crteza nismo bili u mogucnosti da sprovodimo nastavu po nastvanom planu.
Na vasu nesrecu, obje ste uspjele u kratkom roku skupiti i dovoljan broj izostanaka (Enisa cak 5) da ne dobijete potpis za ovaj semestar.

Predlazem vam da na sljedece predavanje uz sebe ponesete i ispricnicu doktora, u suprotnom, našiljite olovke i pripremite mozdane vijuge za pisanje iznimno dosadnog seminarskog rada.

-važno-važno-važno-važno-

OBAVEZNO mi do ponedjeljka na mail-veljko@lemonade3d.com- posaljete ili zip ili rar file koji sadrži vaše skenirane crteže.

7 comments:

  1. ma kako?zar nije pisalo da nemamo?Ja sam to tako shvatila.

    ReplyDelete
  2. Eny Ju Ken Du It!:D

    ReplyDelete
  3. Drugi put vise koncentracije prilikom citanja obavijesti:)
    Ipak, kompletna prva i druga godina su uspijeli ispravno desifrirati obavijest
    Usput, da vam bude neugodno, ja sam morao nacrtati 4 crteza koja ste trebali preuzeti prije dva tjedna na predavanju na kojem niste bile...ccc
    Grrr

    ReplyDelete
  4. Ma kako?Zar nije svatko trebao imati 16?
    Vi ,profesore,ste zbunjujući!
    No dobro,sutra rano ujutro idem negdje skenirati pa pošaljem pa će te valjda bit sretni :D

    ReplyDelete
  5. Bio bih znatno manje zbunjujuc da se nismo zadnji put vidjeli prije skoro 20 dana:)

    ReplyDelete
  6. PROFESORE!!! :(((
    Poslala sam vam skice + objasnjenje mailom jucer i sad sam tek vidila da mi mail uopce nije dostavljen. :(
    Pokusat cu ponovo pa ako ne uspijem sad, na predavanju cu s maila extractat na komp.
    Aaaaa, not my week, cini se.

    ReplyDelete