Friday, October 21, 2011

Studenti prve godine/zadatak_01


Pozdrav,
kao sto sam rekao, otvorio sam post vezan uz nas prvi zadatak.
Molio bih kolegicu Mestrovic da mi putem bloga ili na mail veljko@lemonade3d.com javi koje je frejmove odabrala pa da se preostali frejmovi podijele između drugih kolega.
Kolegica Mestrovic treba izabrati 16 frejmova. Da stvar pojednostavnimo, predlažem da izabereš prvih 16 frejmova, dakle od 0006-0083

U međuvremenu, ne zaboravite vaše paus papire oznaciti sa sljedecim podacima (podaci se trebaju nalaziti na marginama papira izvan okvira frejma kojeg precrtavate).
  • markirajte 4 križića na rubovima frejma 
    • križiće označite sa tankim rapidografom ili flomasterom.
    • križići moraju biti jasno vidljivi, bez mrlja
    • križići moraju biti nacrtani tankim linijama 
    • križići se moraju savršeno poklapati s rubovima frejma kojeg crtate.
  • naznacite broj frejma kojeg crtate, a koji se nalazi u imenu fajla. 
  • napišite svoje ime i prezime
Poželjno je da što prije, ako ste u mogucnosti, jedan frejm kojeg ste završili skenirate, stavite na net, a link na sliku stavite kao odgovor na ovaj post, tako da na vrijeme ispravim eventualne greške.

bilo kakva pitanja postavite putem bloga.

Ako niste upoznati sa nekim od načina kako fajlove staviti na net, predlažem photobucket ili dropbox

hvala!

9 comments:

  1. profesore, sve je to super ali bilo bi još bolje kad bi to moralo bit gotovo slijedeću sridu, kad se uživite onda ide nekako sporije.) moj skener me nevoli tako da nemogu zalipit sliku.

    ReplyDelete
  2. ajme pa ja san tu komentirala al mi nije ostavilo komentar :( evo sad ponovno.i ja san tila pitat koje je stanje s drugima jer ni ja jos nisan sve nacrtala?

    ReplyDelete
  3. profesore ja sam vam poslala mailom 2 frejma u pdf-u su rade probleme. ja mogu bit gotova a i ne moran........kakav je dogovor...

    ReplyDelete
  4. mi smo u subotu bili na 24-satnom crtanju stripa,tako da mi je to praktički 2 dana ukralo,pa nisam sve stigla.

    ReplyDelete
  5. Pozdrav!
    Stavit cemo onda sljedecu srijedu za deadline.


    peace.

    ReplyDelete
  6. Kako smo produzili deadline za crteže, molio bih Viktoriju da sa sobom na sljedece predavanje ponese frejmove koje cemo onda na satu podijeliti drugim studentima.
    Viktorija, molim te da mi potvrdis da si ovo procitala.

    hvala!

    ReplyDelete
  7. Jupiii, i tako nisam stigla-potpisujem andrein komentar.
    Sad cemo sigurno svi pre savrseno napravit xD

    ReplyDelete
  8. http://dl.dropbox.com/u/5908809/0041_ML.jpg
    http://dl.dropbox.com/u/5908809/0129_ML.jpg

    moja dva primjera :-)

    ReplyDelete